MÄRGUKIRI EESTIMAA AVALIKKUSELE, PRESIDENDILE JA RIIGIKOGULE


Külaline

#26 Re: Homoseksuaalsus on ravitav

2011-08-24 11:37


Külaline

#27 Re: Re: Homoseksuaalsus on ravitav

2011-08-24 21:03

#26: - Re: Homoseksuaalsus on ravitav

Kas Heiki sai terveks? IRW :D

Analüütik

#28 Re: Re: Re: Homoseksuaalsus on ravitav

2011-08-24 22:48

#27: - Re: Re: Homoseksuaalsus on ravitav

Üldse on huvitav, kuidas homofoobid otsustavad asjade üle, mis neist kaugel seisavad. Osustavad teiste elude üle, otsustavad, kuidas teised peavad käituma, olema. Topivad oma nina teiste kõige intiimsematesse suhetesse. Tunnevad lausa haiglast uudishimu võõraste elude vastu. Fantaseerivad kolmandate isikute seksuaaleludest. Ja üldse käituvad perversselt, seostades kõiki suhteid ainult seksiga.

Aga nii on kord inimkond loodud, et kõigis oma enese elu äpardustes peab teatud grupp seltsimehi alati süüdlase leidma. Õnneks on see grupp seltsimehi ainult käputäis oma enese elus kibestunuid.

Aivar

#29 to Analüütik

2011-08-25 03:31

1) "Homofoobid?" Kes need sihukesed on?
"phobos" e. foobia on kreeka keeles "kartus, hirm" Ma küll ei arva, et ma kardaksin? Ma ei SALLI neid lihtsalt, siis just ei salli kui nad oma eluviisi propageerima ja õigustama hakkavad. Muidu küll, ma saan aru, et kui nad teisiti ei saa, siis peavad neil omad klubid olema ja vabadus seksida kellega tahavad, aga mitte nõuda seda, et ülejäänud ühiskond peaks seda tunnustama ja heaks kiitma. Äärmused ja kõrvalekalded on alati olnud ja neid on võimalik taluda teatud piirides.

2) "Otsustavad asjade üle, mis seisavad neist kaugel..."
Ok, siis ei saaks ju kohtunik ka otsustada asjade üle, mis temas kaugel seisab, kohtunikust seisab väga kaugel kurjategija psüühika ja kuritegelik mõtteviis, aga ometi otsustab kohtunik selle üle, mis karistus kurjategijale määratakse.

3) "...kuidas teised peavad käituma, olema"
Praegu polegi otsustamine selle üle, kuidas homod peavad olema, vaid küsimus on hoopis selles, et hoopis sealtpoolt on kerkinud surve - kuidas ülejäänud peavad mõtlema ja olema - tahetakse muuta seadusi, abielu mõistet, lapsendamist, ühiskondlikku suhtumist ja arusaamisi, lõppude lõpuks kogu moraali tervikuna !

4) "Topivad oma nina..."
Mina ei topi oma nina teiste intiimsetesse asjadesse, homod ise lehvitavad on intiimse eluga tänavatel paraaditsedes ja kraaksuvad oma "õigustest".

5) "...perversselt käitumine, seostades kõiki suhteid ainult seksiga..."

vaat see ongi just homode elu põhialus, nende kogu identiteedi määratluse alus on homo-SEKSUALISM, nad määratlevad end seksuaalsuse kaudu. Nii et ei maksa siin õiendada ja tavainimestele OMA mõteviise ja määratlusi külge pookida. Siiani on perversseks käitumiseks loetud homode käitumist, nüüd siis tahetakse näidata, et hoopis kõik ülejäänud käituvad perversselt? No tere talv !

Minul pole asja nende intiimeluga või perversse huviga selle vastu, seda saab iga huviline tänapäeval ise järgi vaadata mitmesugustest pornosaitidest, minu jutt siin käib hoopis selle kohta, et mingeid pealesurumisi ülejäänud ühiskonnale ei saa olema, mis puudutavad nende nn. "abielu", lapsendamisõigust või kavatsust viia "sallivusõpetus", "soo-neutraalne" kasvatus sisse lasteadadesse ja koolidesse. Seda ei tule, minge või lõhki oma pressinguga.

6) "... elus äpardunud..."
Vaatame, kes siin äpardunud on, just homod on oma eluga nii äpardunud, et nad ei saa kuidagi muidu, kui peavad kiunuma ja pressima peale et neile abiellumisõigus antaks? Minu eluga on kõik korras, mul on elukaaslane ja laps on meil üles kasvatatud täiskasvanuks. Mina ei ole äpardunud.

7) "...teatud grupp seltsimehi..."
oled sina Analüütik koos oma pedekarjaga ja mind sa ümber ei veena. Meid on enamus ja seda sa tead.

Lõpetuseks: Homod võivad oma elu korraldada ja vabalt koos elada. Seadus seda ei keela. (Mina elan ka oma naisega juba 25 aastat vabalt koos.) Mis veel vaja on?

Neil on vaja seadust, mis võimaldaks minusuguseid, kes midagi julgevad homode vastu öelda - hakata karistama, trahvima ja vangi panema. Sisuliset ikkagi haige kamp, verejanulised.
Juba olid püüded kohtulikult vastutama panna internetis kommenteerinud inimesi... see läheb veel hullemaks, lääne kogemuste pealt võime näha, mille poole homod püüdlevad ja milliseks seal need repressioonid tavainimeste vastu on juba läinud.

Orwelli 1984, maailm, kus saab inimesi karistada valede mõtete eest, "mõtteroima" eest - vaat see on nende eesmärk. Küsimus pole MITTE selles kas ma tunnen perversset huvi homode seksuaalelu detailide kohta, vaid selles et ühiskonnas püütakse kontrolli alla võtta "valesid mõtteid" - see "poliitkorrektsus" tüürib usinalt samuti selles suunas. Ühtegi asja ei tohi nimetada selle õige nimega, vaid peab nimetama "pehmelt, poliitkorrektselt"

Lugemist natuke: http://web.zone.ee/aivar100/artiklid/artikkel9.htm
Heiki

#30 Veidi täpsustuseks

2011-08-25 08:45

Ei ole mahti kogu Analüütiku süüdistuste gammat momendil kommenteerida, vastan vaid ühele, minu meelest kõige olulisemale süüdistusele.

"Üldse on huvitav, kuidas homofoobid otsustavad asjade üle, mis neist kaugel seisavad. Osustavad teiste elude üle, otsustavad, kuidas teised peavad käituma, olema. Topivad oma nina teiste kõige intiimsematesse suhetesse."

Siin tuleb mängu kõlbelisuse mõiste. Modernses maailmas, kus kõlbelisus on peenrahaks vahetatud ja igal mehel oma "eetika". Nii võib jääda ekslik mulje, et end topitakse teiste asjadesse. Tuletan aga meelde Piiblilugu, millest me näeme, et Jumal ei andesta ka ükskõiksust. Pean silmas Loti ja Soodoma-Gomorra lugu. Ma ütlen, et paljud inimesed hävitas Jumal seal linnas mitte homoseksuaalsuse, vaid selle sallimise tõttu. Ebakõlbelist käitumist salliv inimene muutub oma hoiaku tõttu ka ise ebakõlbeliseks.

Analüütik

#31 Re: Veidi täpsustuseks

2011-08-25 22:41

#30: Heiki - Veidi täpsustuseks

Hesekiel 16:49, 50

Vaata, su õe Soodoma süü oli see: temal ja ta tütreil oli uhkus, leivaküllus ja muretu rahu, aga viletsa ja vaese kätt ta ei kinnitanud, vaid nad olid upsakad ja tegid mu ees jäledusi; aga ma saatsin nad ära, kui ma seda nägin.

Nii paljukest siis piibliraamatu tundmisest.

Mis aga puudutab homofoobiat, siis wiki abiks:

Homofoobia on kartus või VAENULIKKUS homoseksuaalide ja homoseksuaalsuse suhtes.

Psühhiaater George Weinberg tutvustas väljendit "homofoobia" esmakordselt 1972. aastal artiklis "Ühiskond ja terve homoseksuaal". Weinberg leidis, et kui inimesel homoseksuaalsete inimeste läheduses tekivad tugevad negatiivsed reaktsioonid, siis seda võib kirjeldada kui foobiat.

 

Analüütik

#32 Re: to Analüütik

2011-08-25 22:58

#29: Aivar - to Analüütik

Tead, ma ei viitsinud seda jura üldse lugeda, kuid pilk jäi ühele reale, kus "kirjatark" väitis, et neid olla mingi enamus.

Tänase seisuga on lehel petitsioon.ee 157 häält, nendest samadest on lehel petitsioon.com oma hääle andnud vaid 14.

Eestisse on vist veel mingi 1100 000 elanikku jänud, lahutame neist 157... mitte ei jaga matsu, kuidas see killuke grupp ennast äkki enamuseks (enamlasteks=bolševikeks) nimetab. :D)))))))

Analüütik

#33 Piiblitund inimestele, kes mingil põhjusel tunnevad vaenu teiste inimeste suhtes

2011-08-25 23:37

Johannese 3:16-18
Sest nõnda on Jumal maailma armastanud, et ta oma ainusündinud Poja on andnud, et ükski, kes temasse usub, ei hukkuks, vaid et tal oleks igavene elu. Jumal ei ole ju läkitanud oma Poega maailma, et ta kohut mõistaks maailma üle, vaid et maailm tema läbi päästetaks. Kes temasse usub, selle üle ei mõisteta kohut, ja kes ei usu, selle üle on kohus juba mõistetud, sest ta ei ole uskunud Jumala ainusündinud Poja nimesse.

Roomlastele 3:23,24
Sest kõik on pattu teinud ja ilma jäänud Jumala kirkusest ning mõistetakse õigeks tema armust päris muidu, lunastuse kaudu, mis on Kristuses Jeesuses.

Galaatlastele 16:16
Aga teades, et inimene ei saa õigeks Seaduse tegude kaudu, vaid ainult usu läbi Kristusesse Jeesusesse, siis oleme ka meie uskunud Kristusesse Jeesusesse, et saada õigeks usust Kristusesse ja mitte Seaduse tegude kaudu, sest Seaduse tegude kaudu ei mõisteta õigeks ühtegi inimest.

Efeslastele 2:8,9
Sest teie olete armu läbi päästetud usu kaudu - ja see ei ole teist enestest, vaid see on and Jumalalt - mitte tegudest, et ükski ei saaks kiidelda.

Matteuse 12:36,37
Aga ma ütlen teile, et inimesed peavad kohtupäeval aru andma igast tühjast sõnast, mis nad on rääkinud, sest su sõnadest mõistetakse sind õigeks ja su sõnadest mõistetakse sind süüdi.

Roomlastele 14:10
Sina aga, miks sa mõistad kohut oma venna üle? Või sina, miks sa paned oma venda halvaks? Kõik me ju astume Jumala kohtujärje ette.

Galaatlastele 5:4
Teie, kes te tahate saada õigeks Seaduse kaudu, olete Kristusest eemale viidud, olete armust kõrvale jäetud.

Luuka 6:37
Ärge mõistke kohut, ja ka teie üle ei mõisteta kohut! Ärge mõistke hukka, ja ka teid ei mõisteta hukka! Andke andeks, ja teile antakse andeks!

 

AGA ÜKS, KES ENNAST TEOLOOGI NIMEGA ÜLENDAB, EI PEA MÕNINGAID INIMESI ÜLDSE INIMESTEKS.


Külaline

#34

2011-08-26 07:06

Mu "kullakallis analüütik" mingit vaenu ei ole, see on sinu luulu. Miks homondus elik pederastia on patt saad lugeda neist kirjakojtadest.

Eesti Kirikute Nõukogu seisukoht homoseksuaalsuse küsimuses





Aina rohkem arutatakse tänapäeva ühiskonnas - muuhulgas ka kirikutes - homoseksuaalsusega seonduvate küsimuste üle. Eesti Kirikute Nõukogu (EKN) peab usulise ja kõlbelise elu küsimustes kõrgeimaks autoriteettekstiks Piiblis väljendatud seisukohti. Sellest lähtuvalt leiab Eesti Kirikute Nõukogu: vajalik on saavutada kirikusisene konsensus abielu, perekonna ja inimese seksuaalsuse teemadel ning välja töötada ühtne ja selge seisukoht.



Armastus, seksuaalsus ja kristlik inimesekäsitus



Piibli järgi on inimene seksuaalne olend.[1] Iseeneses ei ole mees ega naine terviklik: „Ometi ei ole Issanda ees mees ilma naiseta midagi ega naine ilma meheta midagi, sest nii nagu naine on mehest, nõnda on ka mees naise läbi, aga kõik on Jumalast.”[2] Kristlik inimesekäsitus tõdeb, et ükski inimene ei ole oma inimlikkuses iseseisev, vaid vajab teisi, ning tal on eriline vajadus „teise inimese”, partneri, abikaasa järele.



Teadlikult või alateadlikult soovib iga inimene olla armastatud: olla kellegi jaoks mingil moel unikaalne. See, kes ei leia kedagi, kes teda armastaks, kogeb kiusatust tunda ennast väärtusetuna. Pealegi pole piisav olla armastatud – on vaja armastada. Armastatud inimene võib olla õnnetu, kui ta ei suuda ise armastada.



Kõik on armastatud (vähemalt Jumala poolt), kuid mitte igaüks ei õpi ise armastama. Vajadus õppida armastama on sama suur kui vajadus tunda end armastatuna, sest ainult nii pääseb inimene enesehaletsusest või eraldumisest või mõlemast.



Armastama õppimine nõuab enda ületamist kindla pühendumise kaudu teisele inimesele või teistele inimestele nii headel kui halbadel aegadel. Inimene peab õppima mitte armastuse andmist, vaid armastusele pühendumist. Me kõik vajame pühendumist armastusele. Seda tähendab ka tsölibaat ehk elu pühendamine vahetult Jumalale. Enamikult inimestelt ootab Jumal aga abielule pühendumist. Armastuse õppimise protsess oli Jumala poolt inimestele seatud abielu esmane eesmärk, mida kinnitab ka Jeesus.[3] Abielukohustus on olemuselt nõudlik. See tuleb esile sõnades, millega abikaasad väljendavad teineteise vastastikust aktsepteerimist „tagasivõtmatu isikliku nõusoleku” andmise läbi „heas ja halvas, rikkuses ja vaesuses, tervises ja haiguses ... oma elupäevade lõpuni”. Kuigi nõudlik, on abielu ka sügavalt loomulik ja atraktiivne. Seda peetakse silmas, kui öeldakse „Ma armastan sind igavesti”.



Seksuaalne instinkt ja kooselu instinkt



Inimkäitumist mõjutavad nii seksuaalne instinkt kui ka kooselu instinkt, mis mõlemad on seotud reproduktiivse ja intiimse potentsiaali teostamisega.



Võrreldes kooselu instinktiga on seksuaalne instinkt loomuomane, arenev ning kiiresti ja spontaansemalt avalduv. Sageli on see tugevam ühe konkreetse inimese suhtes, kuid ei pruugi piirduda ainult ühe inimesega. Sõltuvalt inimese arenguloost võib seksuaalne suundumus kinnistuda ühele inimesele või hajuda paljude vahel. Psühholoogiliselt terve kooselu kindla abielupartneriga võimaldab vältida kontrollimatut allumist seksuaalinstinkti väljaelamisele, rääkimata seksuaalsõltuvusest, mille puhul on seksuaalkäitumine muutunud ainuvalitsevaks inimese stressimaandamise kanaliks. Nii vajab seksuaalinstinkt õigeks arenguks pigem kontrolli kui piiramatut vallapäästmist.



Kooselu instinkt on samuti loomulik, kuigi ei avaldu nii spontaanselt. Intiimne kooselu piirdub loomupäraselt ühe inimesega. Sageli vajab kooselu instinkt arendamist, mitte pidurdamist, sest kooseluks vajalikud oskused ja isikuomadused on tihti ebapiisavad. Kooselu instinkt tõmbab meest ja naist ühele inimesele täieliku pühendumise, püsiva liidu või armastuse pühaliku lepingu sõlmimise ning sellele vabatahtlikult võetud kohustusele truuksjäämise poole. Tänapäeval paljukõneldud frustratsioon seksuaalses valdkonnas on tegelikkuses seotud pigem kooselu puudujääkidega. Probleemid inimsuhetes suurendavad sõltuvuste väljakujunemist, sealjuures seotust seksuaalsõltlaslike harjumustega. Sedamööda, kuidas kooselu instinkti mõistetakse, välja elatakse, arendatakse ja täiustatakse, hõlbustab seeläbi kujunenud lähedus ka tervetele hoiakutele toetuvat kontrolli seksuaalinstinkti üle. Lähedus aitab kaasa vastastikusele seksuaalsele austusele paarisuhtes.



On normaalne, et noore armunud paari silme ees seisab abielu ideaal: kumbki näeb teises võimalikku elukaaslast ning tulevaste laste ema või isa, kes on paarilise elus täiesti ainulaadne. Need põhitõed iseloomustavad kooselulist seksuaalsust, mis näib tänapäeva maailmas oma tähendust kaotavat. Sellest tuleneb omakorda järk-järguline vastastikuse lugupidamise vähenemine sugupoolte vahel. Kuigi eelpoolöeldu kehtib mõlema poole seksuaalsuse suhtes, avaldub see eriti mehe suhtes naisega, laste olemasolul – isa suhtes emaga.



Homoseksuaalsusesse suhtumine



Kõige üldisemas mõttes peetakse homoseksuaalsuseks kalduvust ihaleda või sugulisse vahekorda astuda omasoolise inimesega. Kuna Piibli seisukohast tuleb pidada lubamatuks mistahes seksuaalakti väljaspool mehe ja naise vahelist abielu, ei saa kristlik kirik aktsepteerida ka homoseksuaalset suhet ega käitumist. Kõik EKN liikmeskirikud, tuginedes Piibli autoriteedile, peavad ühtviisi taunitavaks nii samasooliste abielu kui ka vastava partnerlussuhte seadustamist või tunnustamist kiriku poolt aktsepteeritud kooseluvormina. Kõnealust seksuaalpraktikat käsitlevad piiblitekstid kinnitavad, et homoseksuaalsus on patt selle erinevates avaldumisvormides - sugukirena, seksuaalsuhtena ja legaalse partnerlusena.



„Kas te ei ole lugenud,” küsis Jeesus, „et loomise algul tegi Looja inimese meheks ja naiseks; ja ütles: „Seepärast jätab mees oma isa ja ema ning hoiab oma naise poole ja need kaks saavad üheks.” Nõnda ei ole nad enam kaks, vaid üks liha. Mis nüüd Jumal on ühte pannud, seda ärgu inimene lahutagu!”[4]



Soo – kas siis mees- või naissoo – kvaliteet on peaasjalikult seotud inimese isikulise olemasoluga: „Jumal lõi inimese oma näo järgi, Jumala näo järgi lõi ta tema, ta lõi tema meheks ja naiseks.”[5] Loomine meesinimeseks ja naisinimeseks puudutab seega ennemini inimese ontoloogilist kui bioloogilist mõõdet. See näitab ilmekalt, et homoseksuaalsus ei ole lihtsalt moraali ega loomuliku või juriidilise õiguse küsimus, vaid sõna otseses mõttes eksistentsiaalne, veelgi täpsemalt väljendudes – olemasolu ja ontoloogia küsimus.



Loomispäraselt on mehe ja naise vahelisse abielusuhtesse kätketud jumalik õnnistus ja inimlik õnnelikkus, ja seda intiimses või reproduktiivses mõttes pärssivad kooseluvormid osutuvad Piibli järgi taunimisväärseks. EKN liikmeskirikute ühine arusaam on, et pahesid ja patte ei peaks ühiskondlikult tunnustama ega isikuvabadusega õigustama. Vastandudes ühiskonnas levivale homoseksuaalsuse heakskiitmisele ja propageerimisele, tõlgendab EKN inimõiguste võõrandamisena juhtumeid, kui traditsiooniliste heteroseksuaalsete veendumuste või nendest lähtuvate avalduste pärast hakatakse kedagi ühiskonnas marginaliseerima või diskrimineerima.[6]

Samas ei õigusta EKN ennast homoseksuaalidena määratlenud inimeste ahistamist ega nõustu katsetega eristada inimesi selleks, et neid põlgusega kohelda või häbimärgistada. Olles loodud Jumala näo järgi kuulub kõigile inimlastele nii jumalik armastusväärsus kui inimlik väärikus, sõltumata kellegi pühadusest või patususest. Piibel õpetab pattu taunima, ent patusele armastust osutama.[7]



Teoloogiline diskussioon



EKN on teadlik diskussioonist, mis leiab nüüdisajal aset erinevates kirikutes ja mille raames väljendatakse vastandlikke argumente homo- ja heteroseksuaalsuse poolt ja vastu. Käesolev dokument kajastab EKN liikmeskirikute ühist seisukohta, et pühakirjatraditsiooni ei saa ümber tõlgendada homoseksuaalset praktikat heakskiitvas tähenduses. Homoseksuaalsus on Piibli järgi patt, mida käsitletakse nii Vanas kui Uues Testamendis ühtviisi negatiivses valguses. Kristlikus elu mõistmises ega praktikas ei saa pattu „normaliseerida”.



Soodoma patt



Üks esimesi kirjakohti Piiblis, kus homoseksuaalsest praktikast kõneldakse, on lugu Soodoma ja Gomorra hävitamisest ning selle hävingu jumalikust põhjendatusest.[8] Homoseksuaalsuse pooldajate arvates on vaieldav tõlgendada vanatestamentlikku pühakirjalõiku - „Nad ei olnud veel magama heitnud, kui linna mehed, Soodoma mehed, niihästi noored kui vanad, kogu rahvas viimseni, ümbritsesid koja ja hüüdsid Lotti ning ütlesid temale: „Kus on mehed, kes öösel tulid sinu juurde? Too nad välja meie kätte, et saaksime neid katsuda!””[9] - homoseksuaalsust kui sellist taunivana, kuna sõna „katsuda“ (hb yadha) võib tähendada ka „lähedalt tunda”, mitte ainuüksi „ühtida”. Nii olnud Soodoma süü Jumala palge ees pigem „upsakus”, nagu viitab prohvet Hesekiel,[10] mitte aga homoseksuaalsus.



Siiski selgub Soodoma ja Gomorra hävitamise loo konteksti uurides, et Loti maja ümber koondunud mehed lähtusid sugukirest ja plaanisid „jäledusi”[11] nimelt homoseksuaalses mõttes.[12] Ühtlasi kinnitab Uus Testament: „Nii nagu ka Soodom ja Gomorra ja nende ümberkaudsed linnad, kes samal kombel hoorasid nagu need inglid ning jooksid ebaloomulike himude järgi, seisavad juba hoiatuseks igavese tule karistuse kandjatena. Otse nõndasamuti ju pilastavad ka need unenägijad ihu, lükkavad kõrvale Issanda valitsuse ja teotavad kirkuseingleid.”[13]



Moosese käsk



Kui Soodom ja Gomorra olid homoseksuaalsete pattudega seotud linnad ning pidid seepärast jumaliku kohtuotsuse alusel hävima, siis üldisem homoseksuaalsete praktikate hukkamõist Vana Testamendi aegadel leidub Issandalt Moosesele antud seksuaalelu reguleerivas käsuseaduses: „Ära maga meesterahva juures, nagu magatakse naise juures: see on jäledus! (...) Pange siis tähele, mida tuleb tähele panna, et te ei täidaks neid jäledaid kombeid, nagu on tehtud enne teid, ega roojastaks endid nendega! Mina olen Issand, teie Jumal!”[14] Homoseksuaalsuse pooldajad leiavad, et Püha Vaim ja apostlite otsustuskogu on tunnistanud pagankristlased omaaegse Iisraeli rahva käsuseadustikust vabaks.[15]



Tuleb aga tunnistada, et apostlite otsus ei vabastanud pagankristlasi vanatestamentlikust käsuseadusest tervikuna, vaid põhiliselt tseremoniaalse pühadusega seotud käskudest-keeldudest. Samas kästi otsesõnu hoiduda „pilastusest” (kr porneias), mis varakristliku koguduse keelepruugis oli üldmõiste seksuaalpattude kohta. Ei Jeesus ega Uus Testament tervikuna pole Moosese käsuseaduses mainitud „jäledaid” seksuaalpraktikaid lubatavaks kuulutanud. Vastupidi, paljud pühakirjatekstid[16] kinnitavad, et homoseksuaalsus „käib terve õpetuse vastu” ega kuulu Jumala riiki.



Homoseksuaalsus, prostitutsioon ja ebajumalateenistus



Homoseksuaalsuse pooldajate väitel on omasooiharus omaette seksuaalne suunitlus, mida ei saa automaatselt seostada uustestamentlikes tekstides taunitavaks nimetatud prostitutsiooni või ebajumalateenistusega. Nii ei tohiks alternatiivset elulaadi, mis otsib pigem õigeksmõistmist kristliku ainujumaluse palge ees, iseenesest hukka mõista. Piibel taunivat nii hetero- kui homoseksuaalset prostitutsiooni vaid seoses ebajumalateenistusega.[17]



Piiblit uurides saab siiski selgeks, et homoseksuaalsuse hukkamõist pole seostatav eranditult prostitutsiooni või ebajumalateenistusega, vaid osutub patuks iseeneses, sidudes inimest sarnaselt muude seksuaalsõltlaslike suhetega, sageli lahus muudest pattudest.



Pauluse apostellik autoriteet



Kuna enamik homoseksuaalsust taunivaid kirjakohti Uues Testamendis pärineb Pauluse kirjadest, kelle apostellikku autoriteeti seati kahtluse alla juba tema enda päevil,[18] siis on nüüdisaegsedki homoliikumist pooldavad teoloogid tõstatanud küsimuse Pauluse kirjapärandi kehtivusest jumaliku korraldusena tänapäeva kristliku kiriku üle. Paulus ise tunnistas korintlastele seksuaalelu puudutavaid korraldusi andes, et tal ei pruugi olla igas konkreetses küsimuses „Issanda käsku”,[19] vaid ta räägib oma „mina” autoriteediga.[20] Kas pole võimalik, et samas kirjas peatükk varem öeldud sõnadki väljendavad lihtsalt Pauluse isiklikku ja mitte jumalikku seisukohta, et ei „lõbupoisid ega meestepilastajad ... päri Jumala riiki”?[21]



Ometi tuleb tõdeda, et Paulus kaitseb oma apostellikku autoriteeti nii korintlaste ees[22] kui ka mujal.[23] Kuigi ta jaatab, et seksuaalelu teatud küsimustes tal „ei ole Issanda käsku” (ehk Jeesuselt eneselt pärinevat õpetust nende küsimuste lahendamiseks), annab ta ometi „nõu nagu see, kes on saanud usaldatavaks Issanda halastuse kaudu” , kuna temalgi „on Jumala Vaim”.[24] Sama Vaimu poolt inspireerituna ja homoseksuaalsuse suhtes eitavale seisukohale asudes ei ütle apostel kusagil, et „see on minu arvamus”, vastupidi, ta taunib homoseksuaalsust kui midagi, mis „käib terve õpetuse vastu”[25] ja millest loobumata inimesed kohe kindlasti ei „päri Jumala riiki” .[26] Kirjas roomlastele õpetab Paulus kogu oma apostelliku autoriteediga, et homoseksuaalsete kalduvustega inimeste seksuaalelu on „väär”,[27] kuna „nad on Jumala tõe vahetanud vale vastu”[28] ja „on seega iseenestes saanud kätte paratamatu palga oma eksimuse eest”.[29]



Homoseksuaalsus ja seksuaalne vägivald



Paulus kirjutab korintlastele: „Või te ei tea, et ülekohtused ei päri Jumala riiki? Ärge eksige: ei kõlvatud ega ebajumalateenijad, ei abielurikkujad ega lõbupoisid ega meestepilastajad, ei vargad ega ahned, ei joodikud ega pilkajad ega riisujad päri Jumala riiki!”[30] Homoseksuaalsuse suhtes liberaalne piiblitõlgendus leiab, et Pauluse järgi ei tohi Jumala riiki pääseda vägivaldsed inimsuhted, kus kelleltki võetakse ära või kellelegi sunnitakse peale midagi „ülekohtuselt”, nagu see juhtub varguse või riisumise puhul, aga võib toimuda ka ebajumalateenimisel või kellegi ebainimlikul pilkamisel. Järelikult ei pruugi ka „lõbupoisid ega meestepilastajad” olla Jumala riigist välja arvatud lihtsalt niisama, üksnes oma alternatiivse seksuaalse orientatsiooni pärast, vaid ainult juhul, kui nad on seda tehes „ülekohtused” ehk vägivaldsed, nagu pedofiilse või homoseksuaalse vägistamise korral.



Siiski on selge, et nii Vana kui Uus Testament taunivad igasugust homoseksuaalsust – ka niisugust, mis on lahus vägivallast. Kiri roomlastele märgib, et „häbitute kirgede kätte” võivad sattuda mõlemad seksuaalsuhte osapooled üksmeelselt, isegi nautides homoseksuaalseid suhteid: „...nende naised on ju vahetanud loomuliku vahekorra loomuvastasega, nõndasamuti ka mehed, loobudes loomulikust vahekorrast naisega, on oma tungis süttinud üksteise vastu - mees on teinud mehega nurjatust”.[31] Pühakiri tunnistab homoseksuaalsuse valeks ja loomuvastaseks kui seksuaalse orientatsiooni, isegi lahus otsesest vägivallast, kuna see suunab inimesed nende suguelulisel arenguteel „kõlbmatu mõtteviisi kätte, tegema seda, mis on väär”.[32]



Kultuurikontekst ja kõlbeline areng ajaloos



Apostel Paulus kirjutas, et „loodus ise” peaks korintlasi õpetama, et „mehele ei ole auks kanda pikki juukseid”.[33] Täna kujutleme isegi Jeesust pikajuukselise mehena, rääkimata erinevatest soengumoodidest nüüdisaja kristlastest noormeeste seas. Paulus õpetas orje alistuma oma peremeestele.[34] Tänaseks on kristlik eetika tõdenud, et inimeste ebavõrdne kohtlemine mingist kõrvalisest seisundist lähtudes on ahistamine. Prohvet Jesaja ennustuses „...ütleb Issand: Kohitsetuile, kes peavad mu hingamispäevi ja valivad, mis on mu meele järgi, ja peavad kinni mu lepingust, neile ma annan oma kojas ja oma müüride vahel mälestusmärgi ja nime, parema kui pojad ja tütred: mina annan neile igavese nime, mida ei saa hävitada”.[35] Kui omal ajal ei peetud Jumala riigi vääriliseks suguvõimetuid, kelle kuulumist oma riiki aga Issand viimselt ise tunnustas, siis kuivõrd õige on arvata Jumala riigist välja mehe ja naise vahelistest suguelulistest suhetest „kohitsetud”, kes leiavad oma seksuaalse identiteedi omataoliste seas? Liiatigi on tehtud katseid nii messialiku prototüübina valitsenud kuningas Taaveti elus kui ka Messia Jeesuse enese suhetes meestega kahtlustada homoseksuaalseid kalduvusi. 1. Saamueli raamat[36] kirjeldab värvikalt Taaveti ja Joonatani armastus-suhteid, märkides ära, et „Joonatan tegi Taavetiga liidu, sest ta armastas teda nagu oma hinge”,[37] samas „Joonatan võttis ära oma ülekuue, mis tal seljas oli, ja andis Taavetile, nõndasamuti oma muud riided koos oma mõõga, ammu ja vööga”,,[38] pealegi „nad suudlesid teineteist”.[39] Samamoodi mainib Johannese evangeelium salapärast „jüngrit, keda Jeesus armastas, kes ka õhtusöömaajal oli nõjatunud tema rinnale”,[40] mis võivat viidata tolle noormehe homoseksuaalsetele kalduvustele, keda aga Jeesus apostlite hulgast ära ei ajanud, vastupidi - kõik tundsid teda kui „jüngrit, keda Jeesus armastas”. Kuivõrd avaks see kõik uue moraalse perspektiivi ka Jeesuse järgijate messiaanlikule kuningriigile, kui tulevikus lisaks orjadeks ja vabadeks või meesteks ja naisteks jaotumise äraunustamisele kaob ka hetero- ja homoseksuaalse suunitlusega inimeste eristamine abielu ja seksuaalelu praktikate seisukohast lähtuvalt?



Apostel Paulus ei räägi siiski seksuaalelu praktikate muundumisest samas tähenduses, nagu muutuvad aja jooksul eri kultuurikontekstides moetrendid, näiteks juuste pikkus või palmitsemise stiilid. Homoseksuaalsus on patt sõltumata kellegi soengust või moetrendidest. Uustestamentlik kogudus aktsepteeris ka orjapidamist vaid Rooma impeeriumi poolt inimestele ebaloomulikult pealesunnitud seisundina. Nii Vana Testamendi eetika kui kaasaegne kristlik eetika õpetab: kõik inimesed on looduna Jumala näo järgi ning väärivad vabastamist orjusest isegi juhul, kui keegi end ise orjaks on müünud. Nii väärivad Jumala-näolisena kahesooliseks loodud inimolendid vabanemist ka homoseksuaalsete kalduvustega sundmõtete ja sõltuvusseisundite kammitsaist. Prohvetlik nägemus messiaanlikust tulevikust tõdeb aga, et kui keegi peaks olema sündinud või sunnitud loobuma või otsustanud loobuda traditsioonilisest seksuaalelust, siis sobib ta Jumala riiki ka „kohitsetud inimesena”, ega pea oma seksuaalset identiteeti ümber määrama passiivseks või aktiivseks homoseksuaalsuseks. Piibel näitab, et nii Joonatan kui Jeesus elasid seksuaalselt aktiviseerumata elu (Jeesus hoiatas isegi himustamise vormis seksuaalse patustamise eest!), mis välistab nende elus tänapäevastest kahtlustustest hoolimata igasugused homoseksuaalsed suhted – see kehtib nii Joonatani ja Taaveti suhete, samuti Jeesuse ja „armastatud jüngri” suhete kohta.



Kokkuvõte



Erinevalt loomadest tunnetavad inimesed kõrgemal tasandil mitte üksnes loomupärast seksuaalset instinkti, vaid ka inimlikku kooselu instinkti. Seda tõika tuleks ühiskonnas tugevamalt rõhutada, eriti noortele antavas (seksuaal)hariduses. Inimene on Jumala-näolise looduna rohkem kui puht-naturalistlik bioloogiline olend või seksuaalne mootor. Naise loomise hetkel[41] sai inimene Jumalalt soolise erisuse kui kingituse ja märgi hüpostaatilisest teisesusest ehk mitte-minast. Samas sai ta ka loomuidentiteedi ning oma loomuse mitmuslikkuse. Kahe kokkukuuluva inimese erinevus teineteisest on nende elurõõmu tunnuslik mõõde.[42] Aadamlik inimene piibliloos toob esimese sõna kuuldavale pärast teise sugupoole loomist.[43] Sõna eeldab teisesuse, erineva olemasolu. Vastassugupoolte seksuaalne ühendus on rõõm erinevusest nende kvalitatiivses ühtsuses. Erinevuste eesmärk on osadus eripalgelisuses, mis on ühekssaamine ilma segunemata: seega mitte homoseksuaalne ühe ning ühe ja sama ühendus, vaid ühe ja teise ühendus. Mees ja naine on korraga samad ja erinevad: samad jumalanäolistena ja erinevad soolise iseärasuse poolest.[44]. Sooline erinevus rõhutab hüpostaatilist, isikulist erinevust. Armastus põhineb hüpostaasi, isiksuse eristamisel loomuühtsuses. Tõeline armastus seisneb ühe terviku siseses erinevuses. Pealegi, kuidas oleks võimalik ilmutada armastust, võtmata teisesuse riski? See, kes on ilmutanud ennast lihakssaanud Sõnas ja Pühas Vaimus, ei ole enesekeskselt ennastarmastav Jumal. Jumal on armastus suhtes, Jumala armastus ei piirdu iseendaga.[45] Nii võib ka inimlikku teisesust vastastikku kogeda kui täielikku enesekinkimist teineteisele nii ennastohverdava agape-armastuse kui allaheitliku pühendumuse tähenduses.[46]



Eelöeldut arvesse võttes leiab EKN üksmeelselt, et kristlikult elades peab tulevikulegi vastu minnes jääma mehe ja naise vahelisele abielule kõlbelises perspektiivis vaid üksainus piibellik alternatiiv: kristlik tsölibaat Jeesuse eeskujul. On tähendusrikas, et just niiviisi elades armastas Issand Jeesus Kristus enam kui keegi teine. Ta kehastab ennastohverdavat lunastust igaühele, kes selle usus vastu võtab. Piibel kinnitab kristliku kiriku ajaloolist ja tänapäevast kogemust, et igale inimesele kuulub Jumala armastus ja võimalus alustada uut elu: „Või te ei tea, et ülekohtused ei päri Jumala riiki? Ärge eksige: ei kõlvatud ega ebajumalateenijad, ei abielurikkujad ega lõbupoisid ega meestepilastajad, ei vargad ega ahned, ei joodikud ega pilkajad ega riisujad päri Jumala riiki! Ja sellised olid mõned teiegi seast. Kuid teie olete puhtaks pestud, te olete pühitsetud, te olete õigeks tehtud Issanda Jeesuse Kristuse nimes ja meie Jumala Vaimus.”[47]


[1] 1Ms 1:27

[2] 1Kr 11:11-12

[3] Mt 19:4-12

[4] Mt 19:4-6

[5] 1Ms 1:27

[6] Näiteks sunniti 2004. aastal katoliiklast Rocco Buttiglionet loobuma töökohast Euroopa Komisjonis, sest ta tunnistas oma usulis-kõlbeliste veendumuste alusel homoseksuaalsuse patuks.

[7] Jh 8:11

[8] 1Ms 19:13

[9] 1Ms 19:4-5

[10] Hs 16:49-50

[11] Hs 16:50

[12] 1Ms 19:8-9

[13] Jd 7-8

[14] 3Ms 18:22,30

[15] Ap 15:28-29

[16] Rm 1:26-27, 1Kr 6:9, 1Tm 1:10, Jd 7-8 jt

[17] 5Ms 23:18-19

[18] Vt näit 2Kr 11-12

[19] 1Kr 7:25

[20] 1Kr 7:12

[21] 1Kr 6:9-10

[22] 2Kr 12:11-12

[23] Gl 1-2

[24] 1Kr 7:40

[25] 1Tm 1:10

[26] 1Kr 6:10

[27] Rm 1:28

[28] Rm 1:25

[29] Rm 1:27

[30] 1Kr 6:9-10

[31] Rm 1:26-27

[32] Rm 1:28

[33] 1Kr 11:14

[34] Tt 2:9

[35] Js 56:4-5

[36] 1Sm 18-20

[37] 1Sm 18:3

[38] 1Sm 18:4

[39] 1Sm 20:41

[40] Jh 21:20

[41] 1Ms 2:21-23

[42] 1Ms 2:23

[43] 1Ms 2:23

[44] 1Ms 1:27

[45] 1Jh 4:8,16

[46] Ef 5:21,24,33

[47] 1Kr 6:9-11

VEIKO RÄMMEL

#35 Re: Re: to Analüütik

2011-08-26 07:10

#32: Analüütik - Re: to Analüütik

Aga otse loomulikult, kui pederastiat promióv Eesti valitsus ja sellele alluv kartellimeedia selle maha vaikis.  Mida ei saa väita pederastiat promova nn "41 kirja" kohta. Pole hullu, kallis pederastia analüütik, normaalsus võidab ikkagi ja pederastid homod ja väärnähtused lõpetavad seal, mus nende koht, sest nõnda on Jumal maailma armastanud, et ta pededele on koha  põrgus  reserveerinud!

VEIKO RÄMMEL

#36

2011-08-26 13:27

VEIKO RÄMMEL

#37

2011-08-26 14:08

Kallis nn analüütik! Ma täpsustan, pederaste (patuseid homosid, kes oma pattu levitavad) kommuniste ja keskerakondlasi rõhuvas enamuses ei liigita ma jah inimete sekka. Tegu on inimeselldsete olenditega, nagu on juustulaahne toode Maxima poes.
Reimo Mets

#38 Re: Piiblitund inimestele, kes mingil põhjusel tunnevad vaenu teiste inimeste suhtes

2011-08-26 15:09

#33: Analüütik - Piiblitund inimestele, kes mingil põhjusel tunnevad vaenu teiste inimeste suhtes

Meie, kristlased, tunnistame ju Jeesuse õpetust. On ju meie Kristus (Messias) Jeesus Natsaretist.

Jeesuse õpetus on kirjas Uues Testamendis. Matteuse Evangeeliumis on kirjas nii:

Jüngrid ütlesid talle: Kui naisevõtmisega on lugu nõnda, siis on kasulikum jätta abiellumata."

Tema aga ütles neile: " Seda sõna ei taipa igaüks, vaid ainult ned, kellele antakse. On ju abieluks kõlbmatuid, kes on nõnda sündinud emaihus, ja on kohitsetuid, kes on inimeste kohitsetud, ja on kohitsetuid, kes on ise end taevariigi pärast kohitsenud. Kes suudab taibata, taibaku!" [Matteuse 19; 10-11-12]

Meie, kristlased, ei nõua, et Jeeus osanuks tarvitada sõnu gay või pede. Sõna kohitsetud all mõtles ta ehk hoopis neid, kes ei saa tavalisel kombel abielluda või ei saa enamuse kombel soetada lapsi. Kuidas ka poleks, aga Jeesus kuulus kindalsti nende hulka, keda ta kohitsetuteks titluleerib.

 

VEIKO RÄMMEL

#39

2011-08-26 20:40

Peapede uus eksegees. Tule taevas appi. Muide, mäejutluses pida Kristus silmas agapet aga mitte erost, nagu pederastid armastavad tõlgendada. Reimo jaoks on see kuidugi liiga kõrge teadus.

Külaline

#40 Rämmel, kus su ajud ripuvad?

2011-08-26 23:04

#39: VEIKO RÄMMEL -

Miks VEIKO RÄMMEL aina kõikjal erost näeb? Ehk seetõttu, et tema mõtlemisorgan rippriistas asub....?

Muideks pereväärtuste kohta võiks ehk kõnelda VEIKO RÄMMELI tütre ema? Tooks siinlohal ühe tsitaadi, või mis?

 

airekiviste

http://s6.netlogstatic.com/v6.00/270840/s/i/common/blank.gif...

25 aprill 2011

Vau! ... Enesetutvustuses oled nii siiralt aus olnud. Mina lisaksin - pigem parandaksin seda tütre värki, mina kirjutaks .. mul vaid üks laps poeg kes sind ülal peab või siis tütar elab ema juures aga teda ma ei tunna ja ülal ka ei pea.. ma ei taha oma tütart tunda ka.. ma ei ole käinud tal sünnipäevadel ega jõulupidudel. Mind ei huvita kas ta elab, kas on terve jne.. See olks pisut sinulikumalt kõlanud.. Muidu loed ja vaatad jummal milline mees, tahtis saada inimeseks ja näe saigi tänu jumalale. Muide viimati kui lapsele helistasid ja külla lubasid tulla oli kuu jaanuar... siis tuletas laps sulle meelde, et vahepeal oli sünna ja jõulud ja möödunud oli kaks aastat...Käes on mai...

http://et.netlog.com/teoloog/guestbook

 

Kommentaarid on täiesti liigsed.


Külaline

#41

2011-08-26 23:57

Homo reklaamist kõrini...
Analüütik

#42 Re:

2011-08-27 00:21

#39: VEIKO RÄMMEL -

Harrastusteoloog Veiko Rämmel võiks enne kasutamist ikka sõnade tähenduse endale selgeks teha. Mitte kusagilt ei paista eksegeesi tunnuseid välja.

Ehk defineerid meile omapoolse tõlgenduse sõnast "eksegees"?

Või on see sinu jaoks liiga kõrge teadus?


Külaline

#43 to Analüütik

2011-08-27 01:10

"... kus "kirjatark" väitis, et neid olla mingi enamus. Tänase seisuga on lehel petitsioon.ee 157 häält..."

Kuule kirjaloll, sa katsud rinda pista või? Kas rahvahulgad üldse teavad, et selline hääletus käib? Oleks see Delfis või Postimehes esilehel olnud, ETV-uudistes või Reporteris, siis teaksid. Kas te julgete seda üldisele rahvahääletusele panna? USA-s on mõnes osariigis hääletus olnud homoküsimuses, siin Eestis te seda teha ei julge, sest tulemus oleks teile hävitav. Piisab kui niisama silmaga üle vaadata homopropaganda artiklite all olevaid kommentaare ja nendele vastavalt antud + punkte, homovastaseid on ca 85 %

Miks muidu valitsejad, võimukartell nii murelikud on, et Eesti paistab välja kui väike ja tige natsiriik, homode suhtes sallimatu jne. Ju on sel kartusel tõepõhi all, enamus rahvast ongi homode vastu - selle suhtes, et neile eriõigusi ei peaks andma.

ENAMUS on täitsa olemas.

Kes pärast naerab, naerab ilma hammasteta! Ära siin hüppa, sul pole toetuspinda. Sa tead seda ja mina tean ka. Meid on enamus. Kasvõi pööbel - aga me oleme VASTU ! Minge ajage oma intelligentset pärasoole-erootikat kusagil mujal, näiteks läänes.

Venemaal saaksite samuti korraliku keretäie tappa ja islamistid lintshiks teid kindlasti, kuna Allah ka ei salli selliseid asju silmaotsaski.
VEIKO RÄMMEL

#44 Re: Rämmel, kus su ajud ripuvad?

2011-08-27 06:05

#40: - Rämmel, kus su ajud ripuvad?

Kallis külaline, igalühel on õigus rääkida, mida iganes, see ei tee seda veel TÕEKS. Tõde teab Jumal ja tean mina. Sina  aga inise edasi lähi halli peanaha.

 

TÕDE on lihtsas asjaolus. Pedepropaganda ja pederastide soosimine lammutab ühiskonda. Nagu ta lammutab moraali ja eetikat. Mitte pederastidele ei tule rahasid toppida vaid sellega tuleb toetada klassikalist perekonda.

VEIKO RÄMMEL

#45 Vähe teemakohast Lätist

2011-08-27 06:34

VEIKO RÄMMEL

#46

2011-08-27 07:28

Veel lugemist, milleni viib lausliberaalsus, moraalirelativism ja homode poputamine.

http://usk-lootus-armastus.blogspot.com/2011/08/infopartisan-miski-on-mada-taani-riigis.html

Külaline

#47 Re: Re:

2011-08-27 07:44

#42: Analüütik - Re:

Piibli kirjakohtade tõlgendamine.

Rahuarmastaja

#48 Homoseksuaalsus on normaalne

2011-08-27 16:22

http://www.naine24.ee/543228/taagepera-laste-arvu-tostaks-vabaabieludes-jolkumise-lopetamine/

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/aino-siebert-kumme-aastat-homopartnerlusi-saksamaal.d?id=55286694

Homoseksuaalsus on juba seetöttu normaalne kuna samasoolisi on siin planeedil elanud maailma tekkimisest alates. Kes on Veiko Rämmel. Tema kohta on tekkinud väga huvitav veebilehekülg www.veikorammel.wordpress.com
Mees kirjutab siin leheküljel mitmeid kommentaare, kuid ta pole võimeline lükkama ümber ühtegi temale pühendatud veebilehel olevat süüdistust. Järelikult on kõik õige. See on üpris tõenäolinegi, kuna Wordpressis olev materjal on kaetud tõendusmaterjaliga. Iga huviline võib hakata ise ajama jälgi.
Mis on tänapäeval traditsiooniline pere? Perekond on institutsioon, kus elavad teineteist armastavad inimesed. INIMESED. Perekond on grupp inimesi, kes üksteist abistavad, armastavad.
Perekond, kus on mees ja naine, kes üksteist mingil põhjusel vihkavad, kuid ei oska lahku minna, ei ole mingisugune traditsiooniline perekond. Veiko Rämmel ei ole abielus. Tal on aga lapsed, kelle eest ta hoolt ei kanna. Kas see on traditsiooniline perekond? Ei ole. Aivar Koitla on küll abielus, kuid me ei tea, milline on tema abielu. Tõenäoliselt ei ole see õnnelik, kuna mees piilub teiste magamistubadesse. Iga normaalne inimene elab oma elu. Kui inimene on õnnelik, siis ei puutu ta kaaskodanike seksuaalelusse. 1970ndatel aastatel oli Lääne-Euroopas seksuaalrevolutsioon, mis tõi kaasa selle, et igaühel on õigus isiklikule seksuaalteostusele, senikaua kuni see ei ole kriminaalne (pedofiilia, vägistamised jne.). Maailmas ei ole mitte ainult homoseksuaalne, vaid ka biseksuaale ja transseksuaale. Seksuaalsus on omaette teadus. Teatavasti ei ole ei Veiko Rämmel, Aivar Koitla, Martin Helme, Henn Põlluaas, Ingvar Tshishikov ega ka teised homofoobid seksuaalteadlased. Ma ise arvan, et need inimesed, kes vihkavad teistsuguse seksuaalse orienteeringuga inimesi, on ise kas homod, või siis impontendid või neil ei ole rahuldavad seksuaalelu.
Need, kes on süvenenud islamisse, teavad, et moslemeid kasvatatakse isiklikku seksuaalsust ignoreerima. Sama oli Nõukogude Liidus. Ja nii ongi võimalik vedada paralleele moslemite ja eestlastest homofoobide vahele. Iseenda allasurutud seksuaalsus, kramplik suhtumine seksuaalsusesse, paneb vihkama teisi.
Paljud samasoolised on ülimalt intelligentsed inimesed. Ehk seegi teeb kadedaks? Teadmine, et just homoseksuaalidel nagu Reimo Mets, on hea haridus, hea amet ja veel suurepärane seksuaalelu.
Seda ei ole ei Veiko Rämmelil, Aivar Koitlal, Henn Põlluaasal ja ka teistel protagonistidel.
Tegelikult on kogu selle grupi vassimine niivõrd naljakas, et sellele ei tasuks üldse tähelepanu pöörata. Seda näitab ka tänaseks võrgus olevate allkirjade arv.
Me peame homofoobidele pigemgi kaasa tundma ja neile soovitama, minge seksuloogi juurde ja püüdke leida vihkamise asemel tee iseenda rahuldava voodielu juurde. Make love, not war.

VEIKO RÄMMEL
Külaline

#49 Re: Homoseksuaalsus on normaalne

2011-08-27 19:42

#48: Rahuarmastaja - Homoseksuaalsus on normaalne

Homoseksuaalsus ei ole normaalne, seda ei ole vaja tõestada. Mis nimetatud lehekülge puutub, siis selle autoriks on samasuguste kaasabil padupedepastor Rein Mets Rootsi Kuningriigist ja ajendiks, et ma teda FB-s oma sõbraks ei võtnud. Ma väitsin, et ma valin oma sõpru ja pederastid, kommunistid ja keskerakondlased sinna ei kuulu! Normaalsus on see, millega tegeleb enamus ehk siis 98% inimkonnast ja millel on võime inimsugu jätkata. Pederastial või homoseksuaalsusel seda ei ole. Seega on see hälve ja jutul lõpp.

 

Aga miks ma peaksingi vaevuma valele vastama. Kes mind tunnevad ja teavad, need teavad et õiget ei ole seal leheküljel midagi. Rumalatele mingi asja selgitamine on aga mõttetu.

VEIKO RÄMMEL

#50

2011-08-27 19:44

Eilmine oli minult. Muide need 2 % pederaste on jah alati olemas olnud. Jumala või Looduse aps, pigem siis Luciferi. Kuni nad rahulikult kapis toimetasid ja mingeid "õigusi" ei nõudnud, seni oli kõik korras.