Humanistliku kristluse manifest

Quoted post

kadri ugur

#150 RE:

2011-09-20 20:16

#147: küsija - Re: Re: Re: Re: RE:

Mul on faktilist materjali selle põhjal, et inimesi on kirikust tõrjutud manifestis loetletud tunnuste alusel. Andmed on seotud reaalsete elus olevate inimestega ning ilma nende nõusolekuta ma seda materjali avaldada ei saa. Ilmselt aga tuleb hakata avaldamisnõusolekuid taotlema.

Ja ma leian, et iga kristlane saab olla üksnes armusaanud patune, ei iialgi patuta.

Vastused

küsija

#152 Re: RE:

2011-09-20 20:32:13

#150: kadri ugur - RE: 

Tänan vastuse eest. Erandeid on maailmas alati olemas. Kogu maailmas, ka kirikuametis, töötab inimesi, kes ei sobi oma tegevusse. Seda kuuleme kas või pedofiiliajuhtude näitel. Kuid sellepärast, et esineb üksikuid eksijaid, ei hakata  süsteemi ümber ehitama, vaid tugevdatakse kontrolli.

Ja, paraku, kas olete  kuulnud vale võimalikkusest? Põhjusi selleks leitakse. Üks suure valetamise juhtum, mis osutus blufiks, käis ajalehtedest läbi veel sel aastal. Reegel on: usalda, aga kontrolli.

 

Markus

#153 Re: RE:

2011-09-20 20:41:18

#150: kadri ugur - RE:

Kas kõigi tunnuste alusel kohe korraga? See peaks siis olema küll märkimisväärne lugu ja kindlasti tuleks avalikustada, muidu jääb mõttetuks lausumiseks. Manifestist jääb ka mulje, et taolised lood iseloomustavad paljusid kirikuid ja veel enamaid kogudusi, sest üksikjuhtumitele viidates ei ole põhjust ju manifesteerida ja üldistada.
Ja kindlasti on selle manifesti koostamisel väga oluline koostaja taust ja viimatised väljaütlemised, need paljudele tuttavad, seepärast ei ole midagi parata, kui nii mõnigi ei suuda seda teksti siiralt võtta, vaid näeb seal teatud suundumisi ja püüdlusi. Loomulikult ei tähenda see seda, et kõik allakirjutanud oleksid automaatselt seda meelt, et sättumuse praktiseerimine ei oleks patt. Ehk oleksin isegi käe alla pannud, aga see tekst ei ole hea, samas ma ei taha kuidagi väita, et poleks probleeme, mille üle mõtteid vahetada. Aga vabandage väga, selline manifest on suunatud väljapoole eelkõige, mitte aga pole lähtekohaks kontruktiivsele mõttevahetusele.