Ei toeta Rail Balticu trassikoridori Rae valla territooriumil
Võtke petitsiooni autoriga ühendust
Arutelu teema on petitsiooni Ei toeta Rail Balticu trassikoridori Rae valla territooriumil jaoks automaatselt loodud.
Mati Prits Külaline |
#12013-09-26 10:06Tutvunud firma AECOM Limited Rail Baltic lõpparuandega leian, et kogu väljapakutud projekt on majanduslikult mõtetu. Isikud, kes üritavad seda projekti käivitada, käituvad nii Eesti maa kui ka rahva suhtes vastutustundetult ja vaenulikult. Kogu projekti majanduslik tulusus on kokku pandud laest võetud arvude põhjal, summerides ainult arvud mis tõstavad projekti tulusust ja jättes täielikult kõrvale kõik kriteeriumid, mis seda tulusust võiks pärssida. |
Külaline |
#32013-09-26 21:21Ükskõik kuhu see raudtee ka tuleb, ei tohi Eesti selle tarastamist läbi lasta. Need võrkaiad lõhuksid Eesti loomastiku ja maa kaheks, eraldaks Lääne-Eesti kogu Euraasia mandrist. Eestisse jääv raudteelõik on kogupikkust arvestades niivõrd lühike, et kannatavad ka veidi väiksema kiirusega sõita küll. Kui täiskiirusel ilma turvaaedadeta ei võeta liigset riski. Lõppkiiruse langetamise puhul ei ületaks ajakulu meie lõigul paarikümmet minutit. Ei mingeid traataedu! |
Külaline |
#42013-09-27 10:42Rail Balticu projektil on suurepärane võimalus koondada võitlusse enda vastu sellisel hulgal inimesi, mis on võrreldav omaaegse fosforiidisõjaga. Mõlemal juhul oli/on tegemist huupi tegutseva, keskkonnamõjusid ja tasuvusanalüüse mittearvestava ja esmapilgul peatamatu masinavärgi tõkestamisega. Selliselt vaadatuna on projekt igati tervitatav. |
kiku |
#52013-09-27 19:22Täiesti nõus eelpool kõnelejatega.Tegemist on tõepoolest suuri keskkonnamõjusid kaasa toova projektiga. |
rae valla kodanik |
#6 Mõtelge enne kui allakirjutate!2013-09-27 20:26Tere! Elan Rae vallas, 100m kaugusel raudteest, praeguse müra asemel ei oleks Rail Baltica tulemisel enam seda muret, kuna tehakse tõke. Olen tutvunud teie siin oleva teosega. Rail Baltica rajamine on Eestile oluline. See ühendab meid kiiremini, lihtsamini ning võimalik et ka odavamalt Euroopaga, kuid ma olen teiega nõus, et see projekt vajab veel täiustamist. Teie argumendid aga siin ei ole aktsepteeritavad. Lugesin välja kaks peamist - 1) Tallinn-Tartu trassi peale, ei ole võimalik Rail Balticat rajada, kuna seal paiknevad liiga järsud kurvid ning selle raudtee ümber tegemine ei ole mõttekas. 2) Via Baltica läbib suuri asulaid, kus ei ole võimalik raudteed läbi viia ning sealt kõrvalt juhtida ei ole otstarbekas. Ühesõnaga parim varjant on raudtee viia läbi võimalikult väheasustatud alade, mida on ka tehtud. Loomade jaoks tehakse tunnelid raudtee alt ning on ilmselge üle reageering kui rääkida, et üks raudtee hakkab looduse tasakaalu mõjutama. Kokkuvõtteks, LP. Rae valla kodanik, mõtle enne kui igale paberitükile või interneti keskonda oma allkirja annad. Uurige enne tagamaid ja võimalusi. Rail Baltica ei ole ainult peale surutud asi, vaid võimalus reisida kiirelt ja mugavalt Euroopasse ning edendada Eesti majandust. Aitäh! |
Eesti inimene |
#7 Re: Mõtelge enne kui allakirjutate!2013-09-28 07:50#6: rae valla kodanik - Mõtelge enne kui allakirjutate! Tere rae valla kodanik! Ka mina elan raudteest ca 100 m kaugusel ja olen Rae valla kodanik, aga tarastamist ei poolda ja Rail Balticat ei ole kogu Eestil vaja. Kui te viiks ennast kurssi olemasolevate trasside varasema kasutusega, siis teaksite ka, et juba 1938. aastal sai rongiga Tallinnast Berliini sõita ja sõit kestis ca 23 tundi. Rahuliku tempoga. See trass läks läbi Tapa-Tartu-Valga ja see trass on tänaseni olemas ja rongi saaks sinna iga kell sõitma panna, aga ei panda, sest "raha ei ole". Eesti Vabariik ei ole Rail Baltica projekteerimisel võtnud arvesse oma rahva huve ja see on fakt. See raudtee toob Eestile ainult meeletult lisakulutusi ja ei tasu iial ära majanduslikult. Lisaks sellele, kui raudtee tarastatakse, pannakse kinni väiksemates kohtades hetkel eksisteerivad ülesõidud. Mitte keegi ei hakka tunneleid või viadukte rajama nt 100 või kasvõi 30 elanikuga küla jaoks, vaid öeldakse, et sõitke iga päev tööle kümneid kilomeetreid pikemaid teidpidi. Olemasolevale raudteejaamale jalgsi ligi ei pääse ning teisel pool raudteed elavate sugulaste juurde samuti mitte. Selleks tuleks sõita paarkümmend kilomeetrit autoga. Kas te naiivselt loodate, et ühistransport sellega meie inimeste jaoks paraneks? EI. Keskkonnakahju peale ei suuda mõelda ainult kitsarinnalised ja küüned enda poole inimesed. Muuhulgas elavad meil olemasoleva raudteega harjunud kotkad, metskitsed, rebased, jänesed, tuhkrud jms, kelle elukohad lõhutakse. Kui sa tahad saada Euroopasse kiirelt ja soodsalt, siis osta lennukipilet. Selleks ei ole vaja kogu Eestit ära "lõhkuda". |
Külaline |
#9 IRW2013-09-30 08:21"Rail Balticu rajamisest peavad ennekõike saama kasu Eesti inimesed" - antud juhul petitsiooni autor räägib oma sõnadele vastu, sest kasu saaksid ennekõike Rae valla elanikud, aga mitte Eesti inimesed. Tüüpiline väikekodanlik/matslik suhtumine!!! Olen nõus alla kirjutama petitsioonile, mis suunab selle raudtee Rae vallast mööda - aga ainult sellisel juhul, kui vallas võetakse siis ka üles kõik riigi(maan)teed. Sel juhul on olukord õiglane - olgu siis Rae vald riik riigis, kus hoolitakse ainult oma kodanikest, üldistele huvidele ja ülejäänud eestimaalastele aga ei mõelda. Ja pole sel vallal vaja ka midagi riigilt vastu saada sel juhul - ei teid, ei raha ega muud!!! |
Krister Parbo Selle petitsiooni autor |
#102013-09-30 08:41Ma ootan, et raudtee pooldajad ja antud petitsiooni vastased toimiksid järgmiselt: - loeksid selle pöördumise kõigepealt hoolega läbi - mõtleksid kaasa - esitaksid oma argumendid Seni puuduvad märgid, et ükski eelpool toodud punkt oleks täidetud. Alles seejärel on võimalik laskuda diskussiooni ja teemat kommenteerida. |
Külaline |
#112013-09-30 08:47Juhin tähelepanu sellele, et Rail Baltici kavandatav trassikoridor läbib ka Rae vallas Pajupea külas asuva muinsuskaitse all oelvat Taaralaskemäge, mis on kaks tuhat aasat vana arheloogiline arheloeloogiline mälestis ja muistne ohverdamise paik. Teada on, et majandustegevus Taaralaskemäel on keelatud! |
Külaline |
#122013-09-30 14:41jätame maa ja inimeste kodud lõhkumata, kasutame vanu raudteekoridore - väga lihtne lahendus |
vaidakas |
#13 Re: IRW2013-09-30 14:59Mis kasu sa arvad sellest tulevat,kui planeeritav rongikoridor su majapidamisest üle tuleb ja kõik sajandi vanuse esivanemate loodu lihtsalt maapealt pühib,lapsed koduta jätab.Külad pooleks lõikab ja põllumad olematuks muudab.Ainukesed tegijad põllumajandus sektoriks töötuks jätab ,sest põllumaad jäävad rongitee alla. Kas muudmoodi enam ei õnnestu eestimaalastest lahti saada,kui nad oma maapealt minema pühkides?ju on meid veel vähe eestist väljamaale läinud:( Lätis ja Leedus kuuldavasti kasutatakse ära vanad rongi teed,miks meil siis teerulliga rahvast üle sõidetakse?? |
Samuti Rae valla kodanik |
#14 Re: Mõtelge enne kui allakirjutate!2013-09-30 18:15#6: rae valla kodanik - Mõtelge enne kui allakirjutate! kõigepealt tuleks mõelda, kui kasulik see uus raudtee tegelikult ka on! Kas keegi on üldse analüüsinud tulevikust prognoositavaid kabakäibeid... Lisaks saab selle trass ipeal tõesti sõita Euroopasse-kaubavagunis, sest minu teada reisijatevedu sellel trassil planeritud ei ole, aga vbl ei ole mul täit infot uuest ja luksuslikust ida-ekspressist, mis võimalaks kiiresti ja mugavalt reisida Euroopasse. Kahjuks mina ei ela 100 meetrit raudteest ja ei ole plaanis ka elama hakata! Rae valda kolisingi just sp, et siin olengi eemal linnakärast. Hetkel aga ohustab see jubedus just minu küla elanikkonda, sest raudtee on planeeritud kuskil 200 meetri kaugusele minu majast. Minu ligidal elab haigrupaar- juba aastaid. Kindlasti rõõmudtab neid raudtee alt läbikaevatav tunnel. Olen õppinud keskkonnakaitset ja kahjuks tean, mida selline jube monstrum endaga kaasa toob. Nii et olen vägagi kursis sellega, millele alla kirjutasin. |
Külaline |
#152013-09-30 20:16Mina olen üldse Rail ~Balticu vastu,kuivõrd lõhutakse eesti kodusid ja talusid |
Külaline |
#16 vinguviiulite konverents2013-09-30 21:38mulle see raudteevärk kohe üldse ei meeldi. kõik jäävad kodudest ilma ja kõik loomad surevad ära. ja liigid surevad välja. ja põllumehed jäävad maata ja põllumehed jäävad tööta ja eestlane jääb nälga ja raudteeäärsed inimesed jäävad kurdiks ja muinsuskaitsele tehakse liiga ja ainult vargad ja petised ja nooblid ja liiakasuvõtjad tahavad seda raudteed ja me kõik peaksime pöörduma tagasi koriluse poole, sest üldsegi on väga nõme kui midagi uut teha üritatakse. olen uhke, et olen eestlane. Aga sellise eesti üle ma küll uhke ei oleks, kus kiirrong sõidab. Mis eesti see selline oleks. kui vanasti sai 38 tunniga berliinimaale, siis kuhu meil nüüd kiire hakkas järsku? |
Külaline |
#172013-10-01 08:53Väärt ettevõtmine ja kindlasti vajab toetamist, et mitte lasta äril võidutseda keskkonna üle. |
Külaline |
#182013-10-01 13:39Ei näe majanduslikku põhjendust Eesti riigile nii hirmkalli objekti rajamisel ja ülalpidamisel, eriti Pärnu suunal. |
Külaline |
#202013-10-15 11:06Olen Juuru valla kodanik. Ka meie kodu puudutab eestimaad lõhestav Rail Baltic. Olen sellega päri, et kogu eesti rahvas peab saama "ühe mütsi" alla. Äkki siis märgatakse meid. Suur osa eesti rahvast elab hirmus, mis saab meie kodudest. Selgeid vastuseid ei ole. Reedel Kohilas toimuval koosolekul oli reisijate arvu juba vähendatud 3000 peale. Kui palju inimesi siis ühe rongi peale mahub kui iga päev vurab Varssavi poole 3000 reisijat. Mis seal siis tehakse kas äri, või on need 3000 hoopis turistid? Ei usu neid numbreid. Miks valiti Tallinn Pärnu suund. Lätlased tahtsid, et raudtee läbiks Riiat-selline oli projektijuhtide vastus. Eesti riik on alati arvestanud naabrite soovidega, aga meie oma rahvas. |
Külaline |
#212013-10-15 19:21Hetkel tundub küll, et see on kasumlik ühele käputäiele seltskonnale, kes on kanda kinnitanud transiidiäris ja kuuluvad kahtlemata Eesti rikkamate ja mõjukamate inimest hulka. Tegemist on suuremahulise äriprojektiga, milles tavaeestikodanik on pigem toetaja (ehk vaeselapse) rollis, kui saaja rollis. Niikaua, kuni vastupidist ei tõestata, olen kindlalt raudtee ehitamise vastu! |
Külaline |
#22 Re: Mõtelge enne kui allakirjutate!2013-10-25 10:12#6: rae valla kodanik - Mõtelge enne kui allakirjutate! Rae valla elanikule. Olen Are valla elanik, kelle maja juurest liigub üks trassi variant mööda. Õnneks või õnnetuseks 80 meetrit ehk kõik jääb normi piiridesse. Müra aitab sein summutada kuid vibratsiooni osas olid eksperdid sellise kauguse osas väga pessimistlikud - ütlesid häid lahendusi lihtsalt ei ole. Majandusministeeriumi esindaja väitis koosviibimisel vallaelanikega, et ca 70-80 % tuleb liiklusest tuöleb kaubavedudest, mis kahjuks liiguvad põhiliselt öösiti. Et projekt oleks tasuv peaks liikuma ca 15-25 kaubarongi ööpäevas +reisirongid, mis tuleb korrutada kahega ehk edasi tagasi. Akent üldse lahti teha ei saa. Saad öösel magama jääda ja jälle rong. Ehk siis saame akna taga kuulda ööpäev läbi kuidas "reisida kiirelt ja mugavalt Euroopasse ning edendada Eesti Majandust" . Kuid lahkusin Tallinnas just selle kisa ja müra pärast, mis nüüd tuuakse see minu akna alla. Ja läbi seaduste sunnitakse mind tasuta seda kannatama. Ja siis tullaks mulle nina alla hõõruma, et ärgu ma muretsegu, müra ja vibratsiooni pärast, sest RB peaks tulema kasumlik projekt. Krt, kelle arvelt? |
Külaline |
#232013-11-01 23:16Rail Baltic on mõeldud selleks, et hakata välja vedama suures koguses Eesti maavarasi. Esmajärjekorras ilmselt forforiit, mida plaanitakse välja vedada 500 milj tonni aasta. Kuid ka kuld, uraan raud jne. See tähendab radioaktiivse diktüoneema kildi segipööramist, mis omakorda toob kaasa põhjavee radioaktiivse reostumise. Saage inimesed aru, maailmas, kus joogiveega läheb järjest kitsamaks on meie põhjavete reostamine tohutu katastroof. See tähendab et sisuliselt muutub siin elamine võimatuks. Keskkonna reostus toob kaasa palju tervisehädasi. http://pealinn.ee/?pid=110&nid=11378 On valdu, kus plaanitakse üles kaevandada 95% pindalast. http://www.youtube.com/watch?v=9MpNcViQcsI&feature=player_detailpage#t=3384 Rääkimata muudes kaevandamise kõrvalmõjudest nagu võõrtööjõu sisse toomine. Olete kuulndud midagi kildagaasist. Seda pidi ka Eestis olema. Selle kaevandamine pidi olema täiesti ohutu!? Tegelikuses jäävad inimesed ilma puhtast joogiveest. Kalad ja konnad surevad. Lahti päästetakse ka radioaktiivne raadium. Vaadake, mida on selline vastutustundetu kaevandamine kaasa toonud Ameerikas: truththeory.com/2013/10/21/fracking-hell-the-untold-story-movie Milleks siis on vaja juba allkirjastada Rail Baltic 2 lepe? newswave.eu/baltic-finnish-polish-transport-ministers-sign-rail-baltica-2-joint-venture/ Järelikult tahetakse midagi väga suures mahus vedada, ning need ei ole inimesed. Meid on algusest peale selle reisijate veoga lollitatud. Tegelik põhjus on ikka maavarade väljavedu. Eesti rahvas jääb totaalseks kaotajaks kui sellele vastu ei hakata. |
val |
#252013-11-07 17:11Fosforiit on sellest yks osa, minu m6tted viis selleni http://www.eco-net.ee/?mid=36&id=171, http://www.egk.ee/asutusest/stuktuur/geofuusika-mere-ja-keskkonnageoloogia/, pluss kogu see tarastamisejutt, kiirtempos seadusemuudatused, nagu raudteeseadus, sundv66randamise seadus, planeerimisseadus. Fosforiidikaevandamise ideed k2idi uuesti ettevaatlikult v2lja sel kevadel, radooniuuringud Eestis viimase kymnendi jooksul, j2rjest aktiivsem lobby tuumajaama teemal. S6imake vanden6uteoreetikuks, kui tahate. PS Linke oli veel palju, aga 2 lingi piirang |
Ei lageraiele Kehra terviserada ümbritsevas metsas
Toeta Tammiste puhkemetsa säilitamist
Kutseliste puhkpilliorkestrite kaitseks!
Kas on midagi, mida soovite muuta?
Muutust ei saa läbi viia vaikides. Selle petitsiooni autor hakkas tegutsema. Kas teeksid sama? Alustage sotsiaalset liikumist petitsiooni loomisega.
Algatage oma petitsioonViimase 12 kuu kõige populaarsemad petitsioonid
Petitsioon muutmaks Perekooli süsteemi, et panna piir sealsele küberkiusamisele!
Perekool.ee on Eesti Ämmaemandate Ühingu poolt loodud lehekülg lapsevanematele arutlemiseks, nõu küsimiseks ja jagamiseks. Seal on aga üks alafoorum, mille pealkirjaks on "ajaviite- ja muud jutu", mille võiks vabalt ümber nimetada küberkiusamise foorumiks. Aastaid toimub seal kiusamine erinevate avaliku elu tegelaste kallal, kuid suuremate pihtide vahele on võetud Eesti sisuloojad. Mõistame, et avaliku elu tegelased jagavad oma elu ning seetõttu arutletakse nende elu, valikute ja käekäigu üle, k
Loodud: 2021-07-19 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 2322 | 2214 |
12 kuud | 2322 | 2214 |
Toetan ilma vaktsiinipassita liikumisvabadust.
On juba avaldatud ärevaks tegevaid ideesid, et ilma vaktsineerimispassita sulguvad mõningate asutuste uksed või riikide piirid. Kui vaktsineerimine on vabatahtlik siis vaktsineerimispasside nõue liikumise piiramiseks on põhiseaduse ja inimõiguste selge rikkumine ja õigustühine.
Loodud: 2020-12-17 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 3461 | 3007 |
12 kuud | 1689 | 1442 |
Toeta Tammiste puhkemetsa säilitamist
Lageraieala Randiväljal Tammiste külas. Foto autor @RasmusIlvesPhotography RMK plaanib alustada ulatuslike raietöödega Pärnumaal Tori vallas Tammiste külas Pärnu jõe poolses riigimetsas, sh aktiivses kasutuses oleval Tammiste matkarajal. Tegemist on kõrgendatud avaliku huviga (KAH) metsaalaga, mis paikneb vahetult Randivälja ning Uuemetsa elamurajoonide kõrval ning Pärnu linna külje all. Raiumisele on määratud kogu majandatavast metsamassiivist 55% nö vana metsa, lageraie on varasemalt teostatu
Loodud: 2021-08-18 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 887 | 870 |
12 kuud | 887 | 870 |
Kaitseme ajaloopärandit Kopli tänaval (Kopli tn 2b)
Avalikul väljapanekul olev Kopli 2a//2b krundi detailplaneering nr DP041780, ei sätesta olemasoleva Kopli 2b hoone säilitamist, kuid suur hulk Kalamaja asumi kohalikke elanikke ja erinevate erialade spetsialistid avaldavad vastuväiteid. Tallinna Vanalinna ja Kalamaja asumi vahemaal asuv Kopli 2b ajalooline hoone, mis tuntud ka Aasia kaupluse nime all, oli ehitatud 19 sajandi lõpus. Nii arendaja kui kohalike elanike huvide kompromissiks oleks fassaadi restaureerimine ja integreerimine uue hoone m
Loodud: 2021-06-15 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 212 | 210 |
12 kuud | 212 | 210 |
Ei lageraiele Kehra terviserada ümbritsevas metsas
Kehra terviserada ümbritsev mets (edaspidi Kehra mets) on kõrgendatud avaliku huviga ala riigimetsas, mida haldab Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) ja mille majandamist planeerides on RMK kohustatud kaasama kohalikku kogukonda. Kuna RMK on koostamas Kehra metsa majandamise kava järgmiseks kümneks aastaks, toimus 16. veebruaril Kehra Rahvamajas kaasamiskoosolek, mille raames väljendas Ida-Harjumaa metsaülem RMK soovi Kehra terviserada ümbritsevas metsas lähiajaks lageraieid planeerima asuda. Ke
Loodud: 2022-02-20 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 186 | 180 |
12 kuud | 186 | 180 |
Nõuame Transpordiameti poolt senise liikluskorralduse ohutumaks muutmist Alliku külas, andes sõiduteel olevatele masinatele peatu ja anna teed kohustuse kergliiklustee kasutajate ees
Pöördumine Transpordiametile, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile Käesoleva petitsiooniga nõuame Transpordiameti poolt senise liikluskorralduse ohutumaks muutmist kergliiklusteed kasutavatele inimestele andes sõiduteel olevatele masinatele peatu ja anna teed kohustuse. Nõuame Alliku külas sõidutee ületuskoha (tunnus: 72601:001:0590; lähiaadress: Juuliku-Tabasalu tee L16) kergliiklusteel liiklejatele turvalisemaks muutmist ülekäigurada tähistava anna jalakäijale teed märgi ja ,,sebra'' l
Loodud: 2021-09-03 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 166 | 165 |
12 kuud | 166 | 165 |
Kilingi-Nõmme linna ja Tihemetsa sauna jätkamise toetamine.
Kilingi-Nõmme linna ja Tihemetsa inimestele tuleb jätkuvalt pakkuda saunateenust, mitte tõsta valla juhtide palkasid . Volikogu liikmed ja vallavalitsus kes räägivad saunade üleandmisest MTÜ-dele väärivad umbusaldamist mitte palgatõuse!
Loodud: 2022-01-29 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 140 | 136 |
12 kuud | 140 | 136 |
Nõuame Kaja Kallase tagasiastumist
Tänased poliitmängud riigikogus on ületanud igasuguse mõistlikkuse piiri, seades löögi alla meie demokraatliku riigi toimimise, julgeoleku ja maine. Rahvaesindajatel on kadunud vastutustunne oma riigi ja inimeste ees. Inimeste usaldus Riigikogu vastu on langenud olematuks, kuna koroonakriisist tingitud tegelike murede lahendamise asemel tegelevad Riigikogu erakonnad teineteise solvamise, demokraatia painutamisega ning ka riigi julgeoleku nõrgestamisega. Sellest kriisist aitavad meid välja erakor
Loodud: 2021-02-20 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 3979 | 3586 |
12 kuud | 111 | 106 |
Seks lapsega pole OKEY!
Eestis võib praegu suvaline täisealine seksida 14. aastasega. See seadus tuleb ära muuta, seksuaalse enesemääramise alampiiri tuleb tõsta vähemalt 16 eluaastani, veelgi parem, kui täisealine ei võiks üldse lastega seksida ja muul viisil tegemist teha. Kui vaadata seda, mida tegi Nõmme Kalju jalgpallitreener, elas seksuaalelu 14 aastasega ja juttude järgi kuritarvitas teisigi enda treenitavaid lapsi, siis on selge, et täisealised kuritarvitavad suhteid alaealistega, sellisel asjal ei tohiks
Loodud: 2021-03-14 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 106 | 100 |
12 kuud | 106 | 100 |
Soovime kõigile Tartu linna elanikele tasuta bussisõidu õigust!
Tartu linn on üks vähestest Eesti omavalitsustest, kus linn ei paku kõigile oma elanikele õigust kasutada tasuta ühistransporti. Meie, petitsioonile allakirjutanud*, teeme Tartu linnavolikogule ja linnavalitsusele ettepaneku kehtestada terves Tartu linnas tasuta bussisõiduõigus kõigile tartlastele.Tasuta ühistransport on tegemas võidukäiku terves maailmas, kus järjest enam omavalitsusi on otsustanud sõitjate eest maksta kinni bussisõitude kulud. Seda on tehtud eesmärkidel, et inimestel oleks võ
Loodud: 2021-05-26 Statistika
Ajaperiood | Kõik riigid | |
---|---|---|
Algusest peale | 438 | 437 |
12 kuud | 102 | 102 |